Welkom

De Witte Kerk in Noordwijkerhout is een kleine, maar levende en gastvrije gemeenschap, waar mensen God kunnen vinden, ontmoeten en eren. We willen in woord en daad, in gebed en lofprijzing, laten zien wat het betekent dat Jezus Christus Heer is.
De mensen van de Witte Kerk heten u welkom.
Onze website wil laten zien hoe we dat doen, op zondag en door de week. U vindt hier een zo compleet mogelijk overzicht van onze activiteiten, van de kerkdiensten. Daarbij vindt u foto’s die iets weergeven van de sfeer die onder ons heerst. Want we proberen een open gemeente te zijn, met oog en oor en hart voor elkaar en voor het dorp waar we wonen en de wereld waarin we leven. Wie weet proeft u op deze site daar iets van. En hopelijk vindt u hier wat u zoekt.

Weet u in ieder geval van harte welkom.