Top2000 Kerkdienst, Oude Jeroenskerk, zondag 14 januari 10:00 uur

Komende zondag is de top2000 kerkdienst weer met als thema “Multicolor”! Zing samen met de top2000 band liedjes van o.a. Suzan&Freek, Mark Cohn, Chef’Special, Cyndi Lauper, S10 en natuurlijk Son Mieux! Het beloofd een moderne en laagdrempelige dienst te worden met vooral heel veel (bekende) muziek! Deze dienst is dus ook geschikt als je niet (zo vaak) in de kerk komt! Hopelijk zien we jou zondag!

Top 2000 kerkdienst
Top 2000 kerkdienst in de Oude Jeroenskerk, Noordwijk, 10.00 uur

Catechese 11 januari

Tot wanneer mag je elkaar een gelukkig nieuw jaar wensen? Wanneer moet de Kerstboom zijn afgetuigd? Vragen die gisteren avond bij de catechisanten van beide groepen aan de orde kwamen. Drie Koningen was en is het antwoord. Op de gezellige GJV-zolder en ervaarden wij loungend over Caspar, Melchior en Balthasar meer. De diepere betekenis van hun bezoek aan baby Jezus stond centraal. En ook hoe Drie Koningen nu gevierd wordt. We zagen een filmpje uit Tsjechië. Zie: https://www.youtube.com/watch?v=DBLN0MA6if4 m.n. tussen minuut 2:54 en 4:37 C + M + B 24 “Christus Mansionem Benedicat”, of wel “Christus zegene dit huis” kreeg betekenis. We mogen elkaar zegen wensen, juist met de geboorte van die koning, in het nieuwe jaar. Met dank aan Marienelle voor de foto’s en aan de RK parochiekern Heilige Willibrord uit Oegstgeest voor de C + M + B flyers. _Volgende catechese is voor de bovenbouw basisschool: Witte Kerk, donderdag 18 januari 19:00 uur. En save alvast the date voor vrijdagavond 2 februari: Met snacks en friet Paasgroeten schrijven aan gevangenen

Catechese 11 Januari 2024

Beste wensen voor 2024!

Wij wensen een ieder van onze gemeente en daarbuiten een voorspoedige start voor het nieuwe jaar. Dat we maar veel bijzondere momenten met elkaar mogen beleven!

Kerkdiensten in de Witte Kerk

U kunt ook de kerkdienst volgen online, via kerkdienstgemist.nl. Via de knop hieronder kan men ook de diensten terugluisteren of -kijken.

De nieuwsbrief van 26 februari – 25 maart 2024 is hier te vinden.

Vertrouwenspersonen

Preekrooster

Zondag 3 maart 2024 10.00 uur

Zondag 10 maart 2024 10.00 uur
ds. H. Pals, Noordwijk

Zondag 17 maart 2024 10.00 uur

Zondag 24 maart 2024 10.00 uur
ds. A. van Houwelingen, Noordwijk

Zondag 28 maart 2024 19.30 uur

Welkom

De Witte Kerk in Noordwijkerhout is een kleine, maar levende en gastvrije gemeenschap, waar mensen God kunnen vinden, ontmoeten en eren. We willen in woord en daad, in gebed en lofprijzing, laten zien wat het betekent dat Jezus Christus Heer is.
De mensen van de Witte Kerk heten u welkom.
Onze website wil laten zien hoe we dat doen, op zondag en door de week. U vindt hier een zo compleet mogelijk overzicht van onze activiteiten, van de kerkdiensten. Daarbij vindt u foto’s die iets weergeven van de sfeer die onder ons heerst. Want we proberen een open gemeente te zijn, met oog en oor en hart voor elkaar en voor het dorp waar we wonen en de wereld waarin we leven. Wie weet proeft u op deze site daar iets van. En hopelijk vindt u hier wat u zoekt.

Weet u in ieder geval van harte welkom.

Carousel afbeelding 3

Carousel afbeelding 2